Postings

Abierta la convocatoria para el cuarto programa de aceleración de startups de AticcoLab

Por Aticco

24 març 2022

La plataforma de apoyo a la innovación abierta AticcoLab busca Startups que cuenten con un MVP en el mercado para participar en la nueva convocatoria de su programa de aceleración para startups. 

Las startups seleccionadas accederán a un programa de 20 semanas de duración con multitud de mentorías, formaciones y asesoramiento junto a una red de cerca de 200 mentores en innovación y emprendimiento.

No dudes en inscribirte si quieres:

  • Acortar la línea de tiempo para conseguir inversiones.
  • Evitar errores gracias al consejo de nuestra red de mentorxs.
  • Formar parte de un ecosistema de emprendimiento que favorecerá tu crecimiento.

En las tres ediciones anteriores, AticcoLab ha impulsado a un total de 23 startups de diversas verticales como EdTech, FoodTech, eCommerce y SaaS, entre otras.

¿Tú también quieres acelerar con AticcoLab? ¡Dáte prisa, la convocatoria cierra el domingo 10 de Abril! Inscríbete aquí: https://bit.ly/AticcoLabIV

Resum de la privadesa
Tech Barcelona

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.

Galetes estrictament necessàries

Les galetes estrictament necessàries han d'activar-se sempre perquè puguem desar les preferències per a la configuració de galetes.

Galetes de tercers

Aquest lloc web utilitza Google Analytics per recopilar informació anònima com el nombre de visitants del lloc i les pàgines més visitades.

El mantenir aquesta galeta habilitada ens ajuda a millorar el lloc web.